top of page
  • תמונת הסופר/תמומחי בקשר לטיפול

מה עושים בטיפול פסיכולוגי ובטיפול רגשי ואיך זה עוזר?

עודכן: 3 בדצמ׳ 2023

למי מתאים טיפול פסיכולוגי? איך טיפול פסיכולוגי וטיפול רגשי עוזרים? איפה ומתי נפגשים? מי המטפלים המוסמכים שבמאגר? למה אפשר לצפות מטיפול רגשי מוצלח? בואו נעשה קצת סדר ונפחית קצת חששות. העיקר לעשות את הצעד לפנות לטיפול ולקבל הפניה לפסיכולוגים ולמטפלים רגשיים שמתאימים לך.



למי מתאים טיפול פסיכולוגי או טיפול רגשי?

כל אחת ואחד מאיתנו חווים משברים בחיים, חלקם מתמשכים ועמוקים וחלקם ממוקדים אך גם מטרידים. טיפול פסיכולוגי יכול לעזור בכל קושי "גדול או קטן", בכל כאב ספציפי או לא ברור וגם ללא קושי עצום, אלא פשוט כדי להבין ולשפר את איכות החיים. בעצם, טיפול פסיכולוגי יכול להתאים לכל מי שרוצה לקבל עזרה רגשית ונפשית בכל נושא שנבחר.


מה מטרת הטיפול הפסיכולוגי?

אנשים רבים נעזרים בטיפול פסיכולוגי ובטיפול רגשי. לכל אחת ואחד מאיתנו סיבת פניה אישית ומיוחדת. בהתאם לצורך הספציפי שלך יוגדרו מטרות הטיפול וגישות הטיפול המתאימות עבורך. באופן כללי, אפשר לומר שמטרת הטיפול הנפשי והרגשי היא לקדם את הרווחה שלך, לעזור לך להתמודד עם קשיים ולהגשים את עצמך.


מתי ואיפה נפגשים?

טיפול פסיכולוגי או טיפול רגשי כוללים לרוב שיחות של מפגשים שבועיים בתדירות ובשעות שמתאימות לשני הצדדים. מרבית הפגישות מתקיימות בקליניקה הפרטית של המטפלים. בסיום שיחת ההיכרות נפנה אותך למטפלת או המטפל המומלצים עבורך ונספק לך את כל פרטי ההתקשרות.


מי המטפלים ואיך אדע שהם מתאימים לי?

תהליך הטיפול נעשה ע"י אנשי מקצוע מוסמכים שבדקנו לאחר מיון קפדני שכולל ראיון אישי, בדיקת ההסמכות, ההמלצות והיכרות אישית. כל המטפלים שבמאגר מתחום בריאות הנפש כמו: פסיכולוגים, עובדים סוציאליים, פסיכותרפיסטים ומטפלים רגשיים.

ההתאמה המדוייקת בינך לבין המטפל או המטפלת נעשית על סמך היכרות אישית ביניכם והתייחסות למכלול ההעדפות שלך. כל אחת ואחד מאנשי הטיפול שבמאגר שלנו משלבים גישות ושיטות טיפול שונות בהתאם לצרכים שלך ולניסיונם המקצועי.


למה אפשר לצפות בתהליך הטיפול הפסיכולוגי?

החוויה האישית של כל אחת ואחד מאתנו בתהליך הטיפול היא מאוד אינדיבידואלית ומשתנה לאורך תהליך הטיפול. כאמור, מטרת הטיפול הפסיכולוגי ליצור הקלה, להפחית את הכאבים שלך ולעזור לך להתמודד עם הקשיים שהגדרת ושעולים במשך הזמן.


כשיש כימיה אפשר לתת אמון ולהתקדם

החיבור והתאמה בינך לבין המטפלת או המטפל משפיעים על איכות הקשר ועל היכולת שלך לתת אמון, להיפתח, להעז, להגיד את שעל ליבך ולהרגיש הקלה. התחושה שיש מקום בטוח בו אפשר לבטא את הרגשות בחופשיות, מאוד משחררת. טיפול עמוק יותר יאפשר לך גם להגדיל את המודעות, לגלות תובנות ולהתייחס לנאמר בקליניקה.


לעשות דברים שקודם לא עשית

טיפול פסיכולוגי או טיפול רגשי מוצלח יאפשרו לך להתמודד עם דברים שקודם היו בגדר בלתי-אפשרי עבורך. תהליך טיפול אפקטיבי וקשוב יגביר את תחושת המסוגלות שלך, את ההבנה וההיכרות עם הדפוסים שלך, יתן לך כלים להתמודד עם הקשיים שלך, לשפר את התגובות שלך לאחרים ולקחת אחריות על חייך.


שורה תחתונה, למה לדחות אם אפשר לקבל המלצה שנכונה לך?

תהליך הטיפול הוא מאוד מאוד אינדיבידואלי. לכל אחת ואחד סיבות פניה, מטרות טיפול, העדפות וקצב אישי שונה. כדי שתהליך הטיפול יצליח, נדרשת התאמה רגישה ומדוייקת, בינך לבין אנשי מקצוע מוסמכים בטיפול פסיכולוגי ובטיפול רגשי. למה להמשיך לסבול אם אפשר לפנות ולקבל המלצה למטפלים שמומלצים עבורך. מקסימום זה יצליח. :)


> > חבל לסבול, כדאי לעשות את הצעד, לדבר איתנו או להתקשר 077-5215080. בשיחת התאמה דיסקרטית, מתאמת טיפול מוסמכת תעזור לך למצוא את המאצ' למטפלת או למטפל מומלצים באזור שלך, שזמינים עכשיו לעזור לך.


 

0 תגובות
bottom of page